Teljeskörű kényelem és nyugalomIngyenes visszaküldés 20 napon belülIngyenes szállítás 12 500 Ft feletti megrendelés esetén
Terméktámogatás
  • Terméktámogatás

    Mi történik, ha nem vagyok itthon, amikor megérkezik a szállító?

    Probléma

    Mi történik, ha nem vagyok itthon, amikor megérkezik a szállító?

    Megoldás

    Logisztikai partnerünk 1 órával az érkezés előtt hívni fogja Önt. Ekkor megegyezhetnek egy esetleges későbbi szállítási időpontban.

    Hasznos volt ez a cikk?

    Kapcsolódó cikkek

    • Hogyan kapom meg a megrendelésemet?
    • Személyesen is átvehetem a megrendelésemet?
    • Kérhetek szállítást külföldre is?
    • Mennyibe kerül a szállítás és a beüzemelés?
    • Szállítanak az ország minden területére?
    • Hétvégére is kérhetem a kiszállítást?
    • Megadhatom, hogy mikorra kérem a kiszállítást?
    • Hol találom az azonosítószámot a rendelésem nyomon követéséhez?
    • Hogyan adhatom meg vagy módosíthatom a szállítási címet?
    • Mit kell tennem, ha a termékhez járó dolgok hiányoznak (pl. tartozék, kezelési utasítás)?
    Logo

    Kapcsolat és terméktámogatás

    KapcsolatHírlevélTerméktámogatásTermékregisztrációÉrtékelje készülékétHasználati útmutatókGarancia

    AEG Magyarország

    FacebookYouTubeFAQMagunkról

    Népszerű termékeink

    Elöltöltős mosógépekHőszivattyús szárítógépekSzabadonálló mosó-szárító gépekBeépíthető sütőkIndukciós főzőlapokRejtett páraelszívókBeépíthető mosogatógépek

    Webáruház​

    Teljeskörű kényelem és nyugalomGYIKÉrtékesítési Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
    • AEG weboldal felhasználási feltételek
    • AEG weboldal adatkezelési tájékoztató
    • Sütikre vonatkozó tájékoztató