Teljeskörű kényelem és nyugalomIngyenes visszaküldés 20 napon belülIngyenes szállítás 12 500 Ft feletti megrendelés esetén
Terméktámogatás
  • Terméktámogatás

    Nem tudom befejezni a vásárlást. Mit kell tennem?

    Probléma

    Nem tudom befejezni a vásárlást. Mit kell tennem?

    Megoldás

    Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 467 3248-as telefonszámon, vagy a webaruhaz@electrolux.com e-mail címen.

    Hasznos volt ez a cikk?

    Kapcsolódó cikkek

    • Mikor lesz megterhelve a hitelkártyám?
    • Szükséges-e ÁFA-t fizetnem?
    • ÁFA-s számlát kérek...
    • Milyen fizetési módok közül választhatok?
    • Szeretnék többet tudni egy termékről, mielőtt megrendelem. Hol találok részletes információt?
    • Hogyan módosíthatom a számlázási címet? Kérhetek számlát cég névre is?
    • Fizethetek céges kártyával is?
    • Mit jelent a 20 napos visszavásárlási garancia?
    • Biztonságos a fizetési rendszer?
    • Mennyi idő alatt kapom meg a visszautalt vételárat?
    Logo

    Kapcsolat és terméktámogatás

    KapcsolatHírlevélTerméktámogatásTermékregisztrációÉrtékelje készülékétHasználati útmutatókGarancia

    AEG Magyarország

    FacebookYouTubeFAQMagunkról

    Népszerű termékeink

    Elöltöltős mosógépekHőszivattyús szárítógépekSzabadonálló mosó-szárító gépekBeépíthető sütőkIndukciós főzőlapokRejtett páraelszívókBeépíthető mosogatógépek

    Webáruház​

    Teljeskörű kényelem és nyugalomGYIKÉrtékesítési Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
    • AEG weboldal felhasználási feltételek
    • AEG weboldal adatkezelési tájékoztató
    • Sütikre vonatkozó tájékoztató