A kiszállított termék hiányos. Mit kell tennem?
Probléma
A kiszállított termék hiányos. Mit kell tennem?
Megoldás
Kérjük a kiszállításkor alaposan ellenőrizze a megrendelt termék csomagolását, és magát a kicsomagolt terméket is, hogy valóban azt a terméket kapta-e, amit megrendelt. Kérjük, ellenőrizze a tartozékokat is a használati útmutató alapján. Ha az átvételt követően kiderül, hogy a megrendelt készülék valamely tartozéka hiányzik, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal a 06 1 467 3248-os telefonszámon, vagy a webaruhaz@electrolux.com email címen.
Hasznos volt ez a cikk?
Kapcsolódó cikkek
- Nem kaptam meg a megrendelésemet visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
- Hogyan adhatom le megrendelésemet?
- Hogyan kaphatok információt a rendelésem állapotáról?
- Szeretném visszaküldeni a megrendelt terméket, de nem találom a számlát. Mit kell tennem?
- Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Mi ennek az oka?
- Honnan fogom tudni, hogy rendben beérkezett a rendelésem?
- Törölhetem a már leadott rendelésemet?
- A megrendelt termék sértülten érkezett. Mit kell tennem?
- Meggondoltam magam, mégsem akarom megtartani a megrendelt terméket. Hogyan küldhetem vissza? Hogyan kapom vissza a vételárát?
- Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem. Mit kell tennem?