Teljeskörű kényelem és nyugalomIngyenes visszaküldés 20 napon belülIngyenes szállítás 12 500 Ft feletti megrendelés esetén
Terméktámogatás
  • Terméktámogatás

    Szeretném visszaküldeni a megrendelt terméket, de nem találom a számlát. Mit kell tennem?

    Probléma

    Szeretném visszaküldeni a megrendelt terméket, de nem találom a számlát. Mit kell tennem?

    Megoldás

    Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal a 06 1 467 3248-os telefonszámon, vagy a webaruhaz@electrolux.com email címen, és kérjen számlamásolatot.

    Hasznos volt ez a cikk?

    Kapcsolódó cikkek

    • Nem kaptam meg a megrendelésemet visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
    • Hogyan adhatom le megrendelésemet?
    • Hogyan kaphatok információt a rendelésem állapotáról?
    • A kiszállított termék hiányos. Mit kell tennem?
    • Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Mi ennek az oka?
    • Honnan fogom tudni, hogy rendben beérkezett a rendelésem?
    • Törölhetem a már leadott rendelésemet?
    • A megrendelt termék sértülten érkezett. Mit kell tennem?
    • Meggondoltam magam, mégsem akarom megtartani a megrendelt terméket. Hogyan küldhetem vissza? Hogyan kapom vissza a vételárát?
    • Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem. Mit kell tennem?
    Logo

    Kapcsolat és terméktámogatás

    KapcsolatHírlevélTerméktámogatásTermékregisztrációÉrtékelje készülékétHasználati útmutatókGarancia

    AEG Magyarország

    FacebookYouTubeFAQMagunkról

    Népszerű termékeink

    Elöltöltős mosógépekHőszivattyús szárítógépekSzabadonálló mosó-szárító gépekBeépíthető sütőkIndukciós főzőlapokRejtett páraelszívókBeépíthető mosogatógépek

    Webáruház​

    Teljeskörű kényelem és nyugalomGYIKÉrtékesítési Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
    • AEG weboldal felhasználási feltételek
    • AEG weboldal adatkezelési tájékoztató
    • Sütikre vonatkozó tájékoztató